פריוריטי הדרכה – להטמעה מושלמת של פריוריטי בארגון
אנו בקשת מערכות מידע מאמינים כי פתרון נכון ללקוח מתחיל באפיון ובדיקת צרכיו המדויקים של הארגון בהווה, עם הפנים קדימה לעבר העתיד.
מתוך ניסיון בניהול עשרות פרויקטים בפריוריטי וזום, אנו מתאימים באופן מקצועי את יישומי התוכנה לארגון, וממשיכים ללוות את עובדי הארגון בעבודתם השוטפת עם מערכת פריוריטי או זום עד לשליטה מלאה.
השירות שאנו מעניקים כולל יישום והטמעת פריוריטי בארגון, ולאחר מכן הדרכה מקיפה על מערכת פריוריטי. אנו דואגים ללוות את מנהלי ועובדי הארגון לאורך כל התהליך,
החל באפיון, דרך הסבות התוכנה, פיתוח המוצרים הנלווים למערכת
והדרכה מקיפה בעת העליה לאוויר ולאחריה.
ההבדל בין ניהול מצליח לניהול כושל
בואו נלך מספר שנים אחורה, לפני עידן המערכות האינטגרטיביות וה-CRM.
בעבר, כל מחלקה החזיקה מערכת מחשוב משלה.
בעקבות מצב זה נוצרו כפילויות ואי התאמות רבות, שהובילו להפסדים ניכרים עבור החברה.
לדוגמא, למערכת האספקה מערכת משלה המעבירה את הדרישות השונות, ולמערכת המכירות מערכת משלה המעבירה את ההזמנות של הצרכנים. חוסר אינטגרציה בין המערכות השונות, הוביל לא פעם לאי התאמות, כפילויות וכתוצאה מכך להפסדים לא מבוטלים של זמן וכסף עבור הארגון.
כל ארגון הוא גוף עסקי, וככזה יש לו צורך במערכת אחת חוצת ארגון, המנטרת את כל המידע מכל המחלקות השונות למערכת ניהול כספים אחת.
מערכת פריוריטי מאפשרת לבקר כל פרויקט, מקטן ועד גדול, ולנהל את ההכנסות וההוצאות בצורה יעילה ביותר.
לפריוריטי יש את כל הכלים כדי להתמודד עם ארגון המורכב ממאות מחלקות שונות,
כל ההבדל בניהול המערכת נובע מפריוריטי הדרכה נאותה, המתאימה לכל מחלקה ומחלקה בפני עצמה.
פריוריטי הדרכה- כיצד אנו מבצעים אותה?
- הכרות מעמיקה עם המחלקה הספציפית– בין אם מדובר במחלקת הנהלת חשבונות, מחלקת ייצור או אספקה, לכל מחלקה תהליכי עבודה שונים. אנו נלמד את תהליכי העבודה הרלוונטיים וננחה את הצוות בשימוש נכון בתוכנה בהתאם לצרכים המיוחדים.
- הדרכות בבית העסק או בטלפון– אנו מבצעים הדרכות בחברה עצמה על ידי הדרכת העובדים בסביבתם הטבעית, תוך שימוש בנתונים האמיתיים של החברה או באמצעות הטלפון.
- הוראות הפעלה ושימוש בהתאם לתהליכי העבודה האישיים של העובדים– במידת הצורך, נסייע ברשימת הוראות הפעלה המפרטות את תהליכי העבודה במהלך השימוש בתוכנה
- ליווי לאחר תחילת השימוש בתוכנה– גם לאחר תחילת העבודה של הארגון עם פריוריטי, נלווה את העובדים בעבודתם השוטפת עד לשליטה מלאה ומירבית בתוכנה.
- תמיכה טלפונית או בליווי מרחוק– חברתנו מעניקה סיוע טלפוני ומתן מענה בזמינות גבוהה על שאלות משתמשים במהלך העבודה השוטפת. במידת הצורך, נוכל להתחבר בקלות למחשב הלקוח, לצפיה בבעיה והדגמת הפתרון.